GKS Tychy był pierwszym klubem na piłkarskiej mapie Polski, który nosił logo ich marki na koszulce, dlatego ta historia musiała pisać się dalej. To kolejny bardzo ważny krok w długoletnim partnerstwie, które z powodzeniem rozwijane jest od kilku sezonów i przyniosło szereg wspólnych inicjatyw. Z dumą informujemy o przedłużeniu współpracy pomiędzy marką Superbet, a Klubem Piłkarskim GKS Tychy. Logo zakładów bukmacherskich będzie widoczne na froncie koszulek meczowych
Superbet sponsorem Głównym
Superbet to jeden z najszybciej rozwijających się bukmacherów w Europie, obecny na polskim rynku od 2018 roku. Od 2020 roku oferuje zakłady online poprzez nowoczesną aplikację mobilną i serwis superbet.pl. Na dobre wystartował w 2021 roku i już w 2023 roku osiągnął blisko 22% udziału w rynku online, zajmując pozycję wicelidera.
Firma jest wielokrotnym laureatem Nagród Bukmacherskich w kluczowych kategoriach, w tym Najlepszy Bukmacher, Najlepszy Marketing oraz Najlepsza Aplikacja Mobilna - doceniana za innowacyjne funkcje, transmisje meczów na żywo i łatwość użytkowania.
Superbet aktywnie wspiera polski sport. Jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań, Górnika Zabrze i GKS-u Katowice, a także wspiera I-ligową Wisłę Kraków i GKS Tychy. Jest też sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich, jest również organizatorem i sponsorem prestiżowych wydarzeń: szachowego turnieju Superbet Rapid & Blitz Poland oraz Superbet Poland Darts Masters.
Przedłużenie umowy to nie tylko kontynuacja dotychczasowych działań, ale także zapowiedź kolejnych wspólnych projektów. Obie strony podkreślają, że najbliższe miesiące przyniosą kolejne inicjatywy angażujące kibiców.
- GKS Tychy był pierwszym klubem na piłkarskiej mapie Polski, który nosił logo SUPERBET na koszulce. Choć przed nami już piąty sezon współpracy i w tym czasie wiele się zmieniło, to GKS niezmiennie pozostaje ważnym elementem naszej strategii marketingowej. Z dumą obserwujemy stały rozwój Klubu, sposób, w jaki jest zarządzany, i to, jak profesjonalnie funkcjonuje jego struktura organizacyjna. Ze spokojem przyglądamy się temu progresowi, wierząc, że w końcu przyniesie on oczekiwane przez wszystkich efekty - zaznacza Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring Superbet.
- Superbet od kilku już lat sukcesywnie buduje pozycję czołowego bukmachera na polskim rynku. Wysokie standardy i kompetencje stały się dla wielu wzorem do naśladowania oraz motorem napędowym całej branży. Dla nas współpraca z tak świadomie działającą organizacją to wielka nobilitacja oraz inspiracja do ciągłego rozwoju. Doceniamy fakt, iż przez kolejny rok możemy być częścią ambitnych planów marketingowych firmy, jednocześnie wierząc, że dla nas będzie to znaczące wsparcie w realizacji upragnionych celów sportowych – dodaje Marcin Ćwikła, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży KP GKS Tychy.
Dzięki przedłużeniu umowy, logo Superbet nadal będzie obecne m.in. na strojach meczowych zawodników oraz w przestrzeni Stadionu Miejskiego w Tychach. Partnerstwo to stanowi także ważny element strategii marketingowej obu stron, wzmacniając ich pozycję zarówno w świecie sportu, jak i biznesu.