W ostatnim czasie Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, stawiał w ramach marketingu na księżycowy klimat spod znaku „Supermoon”. Charakterystyczna kampania, w której m.in. Sławomir Peszko prezentował bez grawitacyjną cieszynkę na księżycu spotkała się z szerokim uznaniem i pozytywnymi recenzjami. W plebiscycie Sport Biznes Polska znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Kampania Marketingowa 2023 roku" i wciąż ma szansę na triumf. Od dziś marka ląduje na Ziemi, co nie znaczy, że nie planuje się od niej odrywać. Ruszamy z całkowicie nową kampanią marketingową SuperElevator. Do superwindy, przenoszącej w mgnieniu oka do świata emocji, zaprosimy wszystkich sympatyków sportu. Razem wejdziemy na wyższy poziom gry! – zapowiada Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
Nowa kampania jest elementem spójnej, globalnej strategii, obejmującej wszystkie rynki, na których Superbet jest obecny. W polskich spotach głównymi bohaterami będą ambasadorzy bukmachera: komentator sportowy Mateusz Borek i były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek. Cieszący się zaufaniem i rozpoznawalnością wśród entuzjastów sportu eksperci piłkarscy zaproszą do windy każdego kibica, który poszukuje dodatkowej dawki emocji. Na kolejnych piętrach będzie można posmakować różnych dyscyplin sportu, a także poznać kluczowe przewagi oferty Superbet. Odrębne wariacje spotów przygotowano dla takich funkcjonalności jak Superprzewaga, szybkie wypłaty, darmowe gry free to play czy rozbudowanych funkcji społecznościowych, które oferuje platforma Supersocial. Wszystko to razem sprawi, że bukmacher zaprosi odbiorców do wejścia na „wyższy poziom gry”, kontynuując koncept reklamowy GO SUPER!
- Zmieniamy otoczenie z kosmosu na windę, ale nie zmienia się to, co dla nas i dla naszej społeczności najważniejsze: dobra zabawa, wspólne emocje i najlepszy produkt bukmacherski na rynku. Nasza superwinda, podobnie jak nasza aplikacja, przeniesie fanów świata sportu na ich ulubione areny sportowe dostarczając niesamowitych emocji. Wystarczy tylko nacisnąć odpowiedni przycisk. Oczywiście Superelevator będzie kampanią 360 stopni, obejmującą całość działań marketingowych od spotów TV, przez reklamę w kanałach digital, aż po reklamy OOH czy działania aktywacyjne w ramach naszych sponsoringów. W każdym z tych obszarów postaramy się wejść na wyższy poziom gry, do czego będziemy też zachęcać Polaków – podkreśla Katarzyna Gawlik.
Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Eyelinez Londynu. Reżyserem spotów był Josh Cohen, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada londyńska agencja No.8.
Za kampanię odpowiadają również: ze strony globalnego teamu Superbet Martina Živković – Head of Brand Operations, natomiast stronę polską, oprócz Katarzyny Gawlik reprezentuje Bartosz Malaka - Head of Marketing.
Bukmacher w związku z kampanią tradycyjnie planuje także specjalne akcje brandowe z wykorzystaniem swoich kluczowych sponsoringów. Superwindy mogą więc spodziewać się fani Lecha Poznań, Górnika Zabrze, a także uczestnicy szachowego turniej Superbet Rapid & Blitz czy największego turnieju w darta - Superbet Poland Darts Masters.
Kampania Supermoon pomogła Superbetowi we wskoczeniu na pozycję wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online. Od chwili jej startu, bukmacher w każdym kolejnym miesiącu bił własne rekordy przychodu z zakładów, wzmacniając swoją pozycję i imponując dynamiką wzrostu. Dodając do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której można oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała. – A nasza nowa kampania ma na celu pomóc nam w utrzymaniu tej dynamiki, przypominającej właśnie wjazd windą na kolejne piętra – uśmiecha się Katarzyna Gawlik.
***
O SUPERBET
Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.
Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021, 2022 i 2023 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników, z których w ostatniej edycji plebiscytu aż 61% wybrało Superbet jako najlepszego bukmachera w Polsce.
Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz – oraz w darcie – Superbet Poland Darts Masters.