OFICJALNA STRONA KLUBU PIŁKARSKIEGO GKS TYCHY
BETCLIC 1 LIGA

Tyskie i GKS Tychy są na TY i przedłużają współpracę

2023-07-14
Angelika Fila
Marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej kontynuuje współpracę z GKS Tychy na kolejny sezon, wspierając lokalne drużynę piłki nożnej. Nowa umowa sponsorska obowiązuje do końca czerwca 2024 roku.

Współpraca Tyskiego z GKS Tychy jest również wspólnym działaniem na rzecz promocji regionu oraz integracji lokalnej społeczności.

Fot. Łukasz Sobala / pressimages.pl

- Niezwykle się cieszę, że tak duża i tak ważna dla tyskiego regionu firma przez kolejny rok będzie zasilała grono sponsorów naszego klubu. Kolejna umowa potwierdza tylko to, że dotychczasowa współpraca jest dla nas bardzo owocna, dlatego też z przyjemnością będziemy ją kontynuować - podsumował Max Kothny, członek zarządu Klubu Piłkarskiego GKS Tychy S.A.

Tyskie jest wieloletnim sponsorem GKS TYCHY. Dzięki umowie marka może prowadzić akcje promocyjne podczas meczów drużyny, umieszczać logotyp na koszulkach zawodników i wszystkich materiałach poligraficznych związanych z klubem.

- Cenimy długofalową, lokalną współpracę, łączy nas tyskie pochodzenie. Jesteśmy na Ty od lat, tworzymy wspólnotę. Będziemy razem pracować nad realizacją misji marki – łączenia mimo różnic i porozumienia ponad podziałami - mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 33,5% (dane GUS, 2022), zatrudniającym ponad 2600 osób. W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Lech Free Active Hydrate, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0%, Kozel 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.

Kompania Piwowarska realizuje cele zrównoważonego rozwoju określone w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit m.in.: redukując emisję CO₂, minimalizując zużycie zasobów naturalnych, zamykając obieg opakowań, poddając odzyskowi blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji. Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności. Więcej informacji: www.kp.pl, social media:

https://www.facebook.com/kompaniapiwowarska, https://www.linkedin.com/company/kompania-piwowarska

Udostępnij materiał: